miércoles, 30 de abril de 2008

JCLIC

Per començar amb l’activitat vaig haver de crear un compte a: http://pages.google.com.
Un cop vaig tenir el meu espai web,vam decidir el tema del jclic, el qual fou les fruites.
Per començar a el·laborar-lo vaig buscar imatges de fruites:una maduixa, una pera, un plàtan i una fotografía on apareguèssin moltes fruites variades. Les vaig modificar amb el programa Gimp.
Continuant l’activitat del jclic, vaig obrir el jclic author per fer les activitats corresponents.
  1. Primer vaig haver d'afegir les imatges, prèviament modificades i guardades en una mateixa carpeta a la U en la pestanya de "Mediateca".
  2. Vaig obrir la pestanya d’ "Activitats" i ja vaig començar a crear els exercicis. En aquesta pestanya, s’ obre un altre conjunt de pestanyes que són: opcions, finestra, missatge i plafó
  3. El primer projecte, li vaig posar com a nom fruites.jclic.zip, després ho vaig guardar al CLZoclo . El missatge inicial que li vaig posar va ser: Resol el trencaclosques i el missatge final: Molt bé.
  4. Segon projecte; afegir puzle d´intercanvi (text) amb una columna de sis fileres (per paraules havia de posar: Menjar fruita cada dia és bo).
  5. Últim projecte: Joc- associació- simple. He col.locat cada fruita amb el seu nom corresponent. El resultat és que apareix desendreçat.

Un cop anem fent les activitats cal anar a fitxer- desa per guardar-les.

Al acabar tot, anem a la carpeta on hem guardat tot i ens trobem que tenim un arxiu ZIP. Aleshores,cal anar al jclic author i crear una pàgina web amb el nostre projecte ( eina- crear pàgina web/HTML.). Vaig haver de penjar tot això en l'espai web que vam fer al començament. Per tant anem a google pages, introduim la contraseña i el nom d’usuari i un cop dins, a la part dreta de la pantalla tenim l'opció de "upload" i penjem l’activitat en html.

El resultat de la meva activitat és aquest:http://georginamale.googlepages.com/clic1.htm