miércoles, 19 de marzo de 2008

Primera pràctica obligatòria

Primer de tot he de dir que he triat aquesta imatge perquè la he considerat adient per l'assignatura NTAE.
El que he fet abans de res, ha sigut baixar-me el programa del gimp desde el softcatalà. Em donava dos opcions; guardar-lo o executar.
Primer de tot le guardat i quan se m'ha guardat al meu PC le obert i aleshores ja he seleccionat l'opció d'executar.
Un cop se m'ha obert el programa, el primer que he fet és anar a "archivo", "abrir" i he seleccionat la fotografia que volia obrir.
Acte seguit, se m'ha obert una altre pestanya amb la fotografia amb la qual volia treballar.
He buscat l'eina en forma de cúter amb la qual podia encapçalar la part que més m'interessava i així he fet. La resta de la fotografia es veu amb un to fosc i aleshores he guardat la fotografia final i ja està.